Final kick v1.0.8

تبلیغات

Final kick v1.0.8

Final kick1 Final kick v1.0.8

{ همراه با امکان انجام بازی بصورت چند نفره }

پنالتی همیشه یکی از هیجان انگیزترین بخش های بازی فوتبال می باشد . چراکه در مدت کمتر از ۵ یا ۱۰ دقیقه نتیجه ی بازی می تواند کاملا تغییر کند . حال تصور کنید که یک بازی بصورت اختصاصی برای زدن پنالتی ساخته شده باشد . بازی Final kick چنین بازی است که می توانید در آن با اتتخاب تیم خود و حریف خود ، به زدن پنالتی مشغول شوید . گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و چهره ی بازیکنان کاملا مشخص می باشد .

همچنین ، در این بازی امکان انجام بازی و زدن پنالتی بصورت چند نفره نیز فراهم شده است و شما می توانید با دوستانتان هیجان موجود در این بازی را برای خود چند برابر کنید و از بازی بیشتر لذت ببرید .



Bike Race Pro v3.7.1

Bike%20Race%20Pro Bike Race Pro v3.7.1

{ نسخه بدون تبلیغات و در دسترس بودن همه ی مراحل }

{ افزوده شدن مراحل و بایک های جدید }

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی های ورزشی و موتور کراس هستید ، این بازی بسیار عالی و زیبا برای شما مناسب است . Bike Race Pro Games که یک بازی موتور سواری است ، در هر مرحله چالش های گوناگونی برای شما تدارک دیده است که باید با استفاده از توانایی های خود این چالش ها را پشت سر بگذارید و به سطح بعدی بروید و مانع بعدی را تجربه کنید . گرچه شاید در نگاه نخست ، این بازی بسیار ساده و بچه گانه به دید برسد ؛ ولی هنگام انجام آن ، می توانید به هیجان بالای آن پی ببرید .  در بروزرسانی تازه ی این بازی زیبا ، سرعت بازی بسیار افزایش داشته است و در مجموع بازی بهبود زیادی یافته است . طراحی بازی بسیار ساده ولی سرگرم کننده و جذاب میباشد .



MLB.com Home Run Derby 14 v2.0.173380

Home Run Derby MLB.com Home Run Derby 14 v2.0.173380

بازی ورزشی MLB.com Home Run Derby یک بازی هیجان انگیز و زیبا برای دوستداران ورزش بیسبال می باشد . این بازی را وبسایت رسمی لیگ جهانی بیسبال ( MLB ) منتشر کرده است . کیفیت و گرافیک موجود در این بازی بسیار بالا می باشد ؛ بگونه ای که چهره ی بازیکنان کاملا مشخص می باشد و شما می توانید از روی چهره ، بازیکنان را بشناسید .

تمامی قوانین موجود در ورزش بیسبال ، در این بازی نیز وجود دارد و شما باید با رعایت کامل قوانین به رقابت بپردازید . همچنین ، این بازی همه ی بیسبال بازان معروف جهان و همچنین استادیوم ها را دارا می باشد و می توانید با انتخاب بازیکن موردنظر خود ، در لیگ به رقابت بپردازید .

 



Moy 2 v1.6 – بازی حیوان خانگی موی

Moy2 Moy 2 v1.6   بازی حیوان خانگی موی

 

Moy 2 ورژن دوم از بازی محبوب Moy با نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر بروی اندروید می باشد . این بازی ، گیم پلی و موضوعی کاملا مشابه Pou را دارد . در این بازی ، شما باید به شخصیت بازی ، موی ، رسیدگی کنید . به او غذا دهید ، او را بخوابانید ، با او بازی کنید ، او را بیرون ببرید و … . این بازی در زمان واقعی رخ میدهد و دائما باید به موی رسیدگی کنید . با پیشرفته در بازی ، می توانید آپگرید های موجود را خریداری کنید .



دانلود بازی Angry Birds Go! 1.3.0 + 1.3.2 Mod

 

{ تازه ترین متفاوت ترین و زیباترین ارائه از سری بازی های پرندگان خشمگین }

{ پیشنهاد ویژه ی godapk به شما }

{ حجم دیتای بازی بصورت فشرده شده فقط ۵۶ مگابایت می باشد }

{ورژن فایل معمولی : ۱.۳.۰ }

{ ورژن فایل مود شده : ۱.۳.۲ }

!Angry Birds Go جدیدترین تولید کمپانی رویوو از سری بازی های محبوب پرندگان خشمگین می باشد . در این بازی ، محیط و موضوعی کاملا گوناگون از بازی های دیگر این سری دیده میشود . در “پرندگان خشمگین حرکت” ، شما در یک جزیره ی پر از خوک های بدذاتی هستید که همه ی داستان درباره ی آنهاست و شما باید با آنها رقابت های ماشینی سخت و دشواری را داشته باشید . این بازی نیز سایر دیگر بازی های این کمپانی ، دارای گرافیک بسیار خوبی می باشد و کاربران نباید آنرا از دست بدهند . بازی پرندگان خشمگین ” گو ” نخستین بازی سه بعدی و دیتا دار از سری بازی های پرندگان خشمگین می باشد .



دانلود بازی موتور سواری Stickman Downhill – Motocross



دانلود بازی ضربه پنالتی Final kick +اندروید

يكي از پر طرفدار ترين بازي هاي اندرويد



همکاری با ما (پست ثابت)

(بهترین انتخاب خدای اندروید)

(یک پیشنهاد ویژه)

(همکاری با ما برای همیشه)

سلام این سایت جدید افتتاح شده.اسمش خدای اندروید هست نیاز به نویسنده های ماهر داره

تا بتونه خودش رو بالا بکشه و معروف شه حتی ممکنه نویسندگان این سایت هم معروف بشن.

پس وقت تلف نکینید و در بخش نظرات ایمیل خودتونو بدید. تاعضوی از نویسندگان معروف و ماهر شوید.

در این سایت شما باید مطالب مربوط به اندروید مانند بازی نرم افزار تم لانچر و...را در سایت قرار بدید.

هم چنین میتوانید با گذاشتن مطالب بیشتر نیز رتبه ومقام نیز در سایت کسب کنید.

با تشکر مدیر سایت خدای اندورید(apk)

 

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.